Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Szabadulj meg a lifegő felkartól!

2012-08-16 15:30:00

Főleg a hölgyek aggódnak a fogyás után jelentkező bőrlógástól, de aki alapvetően nem fordít figyelmet a sportnak, annál is jellemző, hogy a felkar bőre bizony néha külön életet él. Ezt hívják egyes helyeken „integető izomnak”, ami persze sosem volt izom, de ha szeretnéd átdolgozni, akkor itt van néhány nagyszerű gyakorlat, amelyek megoldást jelenthetnek a problémára!

1. Letolás csigán

Akaszd be a felsőcsigába az egyenes rudat. Állítsd be a megfelelő súlyt, majd állj vállszéles terpeszbe, és felsőfogással ragadd meg a rudat. Kicsit döntsd előre a törzsedet, hogy a felkarod a törzsed előtt legyen, függőleges pozícióban. A hátad természetesen legyen egyenes. A kiinduló helyzetnél a kézfej csaknem vállmagasságban legyen, innen told le a rudat és egyenesítsd a karokat úgy, hogy a felkarod végig mozdulatlan maradjon! Tartsd meg a végpozíciót 1-2 másodpercig, majd lassan engedd vissza a rudat a kezdő pozícióba.

Végezz 4x25 ismétlést!

1.gyak-kezdpoz 1.gyak-vgpoz

2. Tricepsz nyújtás alsócsigán

Ezúttal akaszd az alsócsigába a kötelet. Állítsd be a szükséges súlyt, majd fordulj háttal a csigának, térdelő helyzetben. Ha úgy kényelmes, le is ülhetsz a sarkadra! Fogd meg a kötelet úgy, hogy a törzsedet közben előre döntöd, a felkarok pedig a fül mellett legyenek. Az alkar pedig a kötél meghosszabbítása. Ebből a pozícióból nyújtsd a könyöködet úgy, hogy a felkar közben mozdulatlanul marad. Feszítsd a tricepszedet és tartsd meg a végponton 1-2 számolásig a gyakorlatot!

Végezz 4x25 ismétlést!

2.gyak-kezdpoz 2.gyak-vgpoz

3. Homlokra engedés kézi súlyzóval kalapácsfogásban!

Feküdj hanyatt egy padon, kezeidben legyen egy-egy kézi súlyzó. Nyújtsd felfelé a karokat a súlyzóval úgy, hogy a súlyzók párhuzamosan álljanak a testeddel. Ebből a pozícióból engedd a súlyzókat a fejed irányába a könyök hajlításával úgy, hogy a felkar pozíciója ne változzon! Innen pedig nyújtsd ki a karodat újból!

Végezz 4x25 ismétlést!

3.gyak-kezdpoz 3.gyak-vgpoz

Jó edzést!

BioTechUSA


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK