Franco sportos. Legyél te is frankó! – integrált nemzetközi kampánnyal indítja 2025-öt a BioTechUSA
A januárt hajlamosak vagyunk az újévi fogadalmakkal azonosítani. Tegyük a szívünkre a kezünket, legtöbbünk éjfélkor megfogadja, hogy valamit ezentúl máshogy csinál vagy éppen elkezd egy régóta halogatott tevékenységet. Ezek között szinte biztosan kiemelt helyen szerepel az egészségesebb életmódra és a sportolásra való áttérés vagy visszatérés. Ennek jegyében döntöttünk úgy, hogy “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampánnyal indulunk neki az új évnek, hogy bebizonyítsuk, bármit is jelentsen a sportosság számodra, bárhol is tartasz a fittség felé vezető úton, bármi is legyen a célod a testeddel, a BioTechUSA melletted áll.
Az egész januárt felölelő aktivitássorozatot látható óriásplakátokon Magyarországon és Szlovákiában, valamint közösségi média felületeiken, üzleteikben, e-commerce-ben pedig a kereskedelmi szempontból kulcsfontosságú célországainkban – mint Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország – is megjelenik. A kampányt itthon organikus PR megjelenésekben, vállalati kommunikációban, a 24.hu-val együttműködve videós anyagban, illetve a kampányban részt vevő márkanagykövetek – Lékai-Kiss Ramóna színésznő, műsorvezető, Oczella Eszter IFBB BIKINI Pro versenyző és Kiss Jenő IFBB Pro, 2x Mr. Univerzum testépítő legenda – platformjain is látható lesz. Ők többek között saját, sportosság felé vezető útjuk megosztásával is motiválnak az Allee bevásárlóközpontban található flagship store-unkba szervezett, a sajtó és a vásárlók számára nyitott kerekasztal beszélgetésen.
Legyél te is sportos: tippek, trükkök és termékcsomagok a célod elérése érdekében
Kampányunk célja kettős: segítünk mindazokat, akik sportosan, fitten, az életmódváltásukat szem előtt tartva indítanák az új évet, de támogatást nyújtunk azoknak is, akik a már eddig elért eredményeiket még magasabb szintre emelnék. Ebben a küldetésben segítségükre vannak szakértőink – a boltokban és online -, akik edzéssel és táplálkozással kapcsolatos tippeket, trükköket adnak, valamint átlag- és ismert emberek történeteivel inspirálunk, hogy az egyéni célokat ne csak elérjük, hanem hosszú távon fenn is tartsuk.
Mindössze 5 dologra kell egy picivel jobban odafigyelned
5 pontban határoztuk meg, mire van szükségünk ahhoz, hogy sportosak legyünk. Ez nem más mint: legalább napi 30 perc mozgás, minőségi alvás, elegendő mennyiségű folyadékbevitel, kiegyensúlyozott táplálkozás és jó minőségű táplálékkiegészítők fogyasztása. Ezt kiegészítve 5-5 db termékből álló csomagot is összeállítottunk a kezdők és újrakezdők – akiknek a céljuk leginkább a fogyás és a formálódás -, valamint a haladók – akik pedig inkább az izomépítésre fókuszálnak- számára. A speciális csomagajánlataink a webshopon találhatók, a vásárlás mellé ajándék póló is jár!
Lifestyle program és zárt Facebook csoport segít, hogy kitartó maradj
Az életmódváltók számára igen hasznos mankó lehet az online elérhető Lifestyle programunk is, mely segítségével még pontosabban tudják megtenni az első lépéseket céljaik eléréséhez. A programot kipróbálók csatlakozhatnak a BetterMe nevet viselő, zárt Facebook csoporthoz, ahol a szakértő munkatársaink még célirányosabban tudnak támogatást nyújtani az életmódváltásban. A csoport tagjai ezen túl élő online edzésekhez, dieteteikus tanácsokhoz és egészséges ételek összeállításának tippjeihez is hozzáférhetnek.
De ki az a Franco?
A “Franco sportos. Légy te is frankó!” szlogent választottuk a kampány elsőszámú üzenetének. De vajon ki lehet Franco és miért ez a szójáték? Franco nem egy fiktív, kitalált személy, hanem az egyik legnagyobb elérésű, argentin származású influenszerünk, Franco Treachi. Az ő életútja, motivációi, filozófiája és a mozgással való kapcsolata tökéletes összhangban van azzal, amit a kampány képvisel – a neve pedig csak hab a tortán.