Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Döntős helyen végzett a BioTechUSA Lifestyle Day a Doing Good CSR Award-on

A PPH Media immár második alkalommal szervezte meg a Doing Good CSR Award szakmai versenyét, hogy felhívja a figyelmet a céges társadalmi felelősségvállalás fontosságára, és lehetőséget biztosítson, hogy a vállalatok megoszthassák CSR-kampányaik tapasztalatait, és inspirálják egymást a társadalmilag tudatos működésre. Örömmel jelentjük, hogy a nagyszámú nevező és a szoros mezőny ellenére a „BioTechUSA Lifestyle Day – Együtt az endometriózisért” elnevezésű pályamunkánk „Finalist” oklevelet szerzett. Az elismerést Dr. Pintér Dániel Gergő, Vállalati Kommunikációs és CSR osztályunk vezetője, Kardos Imola, a projekt senior menedzsere és Ignácz Dániel Csaba, a pályamunka szövegezője vették át.

Dr. Pintér Dániel Gergő, Vállalati Kommunikációs és CSR osztályunk vezetője, Kardos Imola, a projekt senior menedzsere és Ignácz Dániel Csaba, a pályamunka szövegezője

A Doing Good CSR Award nyertesei 22 döntősből kerültek ki, 3 kategóriagyőztest és 5 special mentiont is kiosztott a zsűri, valamint a „Célcsoportot legjobban elérő program” különdíja is gazdára talált. A BioTechUSA pályamunkája a „Szociális ügyek” főkategóriában, az „Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése” alkategóriában került nevezésre. A döntőbe vállalatunk mellett olyan cégek kerültek, mint a Magyar Posta, Szerencsejáték Zrt., E.ON Hungária, Lidl Magyarország, Tesco Magyarország és a Jófogás.

A BioTechUSA idén ötödik alkalommal rendezte meg a BioTechUSA Lifestyle Day-t, amely nem egy hagyományos szépségverseny és nem is egy fitneszverseny volt. Elsősorban olyan hölgyeket kerestünk, akik tudatosan élnek, igyekeznek egészségesen táplálkozni, sportolnak és olyan történetük van, ami mások számára is motivációt jelenthet. Kiterjedt társadalmi felelősségvállalási programunk keretében az idei versenyen egy jótékony női egészségügyi célt is felkaroltunk, hiszen az “Együtt Könnyebb” Női Egészségért Alapítvány amellett, hogy hiteles tájékoztatást nyújt az endometriózissal kapcsolatban, segíti az érintett nők diagnosztikai folyamatát, és tájékoztatja őket a kezelési lehetőségekről.

2021-ben a BioTechUSA Lifestyle Day-en való részvételt egy jelképes nevezési díjhoz kötöttük, a kampány időszaka alatt pedig a fogyasztók tetszőleges összeggel egészíthették ki webshopunkon történő vásárlásaikat. Vállalatunk az így összegyűlt összeget nemcsak 100%-ban jótékony célra fordította, de a végösszeget maga is kiegészítette, ráadásul 1000 db Multivitamin for Women-t is felajánlott további mintegy 5 millió forint értékben. A termék az Alapítvány által biztosított kórházi csomag részét képezi, amely hasznos lehet a műtétre készülőknek a kórházban töltött napok során, illetve segít a felépülésben.

A BioTechUSA 1000 db Multivitamin for Women-t is felajánlott

Köszönjük fogyasztóinknak, hogy támogatták az Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány munkáját, a PPH Media-nak pedig az elismerést. Szívből gratulálunk a Doing Good CSR Award kategóriagyőzteseinek!