Több fronton erősíti nemzetközi digitális értékesítését a BioTechUSA
A BioTechUSA idén márciusban az e-kereskedelem területén is fontos mérföldkövekhez érkezett. Magyarország mellett mostantól négy újabb kiemelt exportpiacon vált elérhetővé a márka mobilalkalmazása, így ezentúl a német, az osztrák, a lengyel és a francia vásárlók is élvezhetik a hűségapplikáció előnyeit. Emellett szintén fontos eredmény, hogy elindítottuk dedikált online kereskedelmünket a BioTechUSA márkával a cseh piacon is, így a BioTechUSA cégcsoport már 49 webshoppal van jelen a nemzetközi színtéren.
Hűségprogram 5 országban
A Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Franciaországban frissen elindult applikáció itthon már bizonyított: Magyarországon már közel 50.000 felhasználója van a BioTechUSA mobilalkalmazásának, mely pontgyűjtő hűségprogramunk fő platformja. A törzsvásárlók az alkalmazáson keresztül követhetik pontjaik alakulását, kezelhetik kuponjaikat, találhatják meg a hozzájuk legközelebb található boltokat és az applikáció segítségével tudják azonosítani magukat a BioTechUSA üzletekben, ez pedig mind a fogyasztók, mind az üzletek eladói számára könnyebbé és gördülékenyebbé teszi a vásárlást is.
A hűségprogram és az alkalmazás továbbra is kulcsfontosságú az értékesítésben, hiszen egy jól működő, stabil, széles rétegeket bevonó eszköz. Így a fontos piacok digitális térhódítása és az új vásárlók bevonzása mellett nagy hangsúlyt fektet a BioTechUSA a már meglévő felhasználók magasabb szintű kiszolgálására: az applikáció funkcionalitása a márka tervei szerint három ütemben bővül majd a közeljövőben annak érdekében, hogy egy teljes értékű vásárlást segítő és a hűségrendszer kezelését megkönnyítő applikációt adjon a vásárlók kezébe.
Elindult cseh BioTechUSA webshopunk
Egy másik fontos újdonság a márka e-kereskedelmével kapcsolatban, hogy elindult a cseh nyelvű BioTechUSA webshop, mely dedikáltan a cseh piacra készült, amely egy fontos, digitálisan érett, így ebből kifolyólag erős helyi szereplőktől hemzsegő piac. A webshop elindulásával nem csupán az a márka célja, hogy megvesse a lábát az országban, de nem titkolt cél, hogy felhelyezze magát az ország e-kereskedelmi térképére és közvetlen kapcsolatot alakítson ki cseh vásárlóikkal. Immáron 49 webshopból álló e-commerce portfóliónk stabil oszlopa a cégcsoport értékesítésének, 2023-ban a BioTechUSA az e-kereskedelmet tekintve 18-19% közötti nemzetközi növekedést realizált, ez kiemelkedő a 8%-os európai átlagnövekményhez képest, így a cégcsoport bizakodva tekint a csehországi terjeszkedés fontos lépését jelentő webshop indulására.