Laktózmentes étrend fogyáshoz

A tejtermékek fogyasztásának csökkentése vagy kiiktatása a nem laktózérzékenyek számára is jót tud tenni a fogyásnál. De ha még laktózérzékeny is vagy, akkor az alábbi diétás étrendet kifejezetten ajánljuk számodra. természetesen az egyes hozzávalókat saját kreativitásodnak helyettesítheted, variálhatod egyéb laktózmentes  ételekkel, de a bevitt fehérjék mennyissége ne haladja meg az ajánlott mennyiségeket a diéta sikerének érdekében.

Nyers zöldségek, fűszerek a laktózmentes étrend szerves részei

 

Laktózmentes reggeli:

  • 50 g zabpehely
  • 1 egész tojás, 3 fehérje

A zabpelyhet kevés vízben áztatva tedd fel főni, majd keverd hozzá a tojásokat és fűszerezd. Akár hagymát, gombát, más zöldségeket is rakhatsz hozzá

 

Laktózmentes tízórai:

  • 30g dió

 

Laktózmentes ebéd:

  • 40 g barna rizs
  • 150g grillezett tengeri hal
  • brokkoli, karfiol, sárgarépa párolva, fűszerezve

 

Laktózmentes uzsonna:

  • egy csésze gyümölcs, vagy egy alma

 

Laktózmentes vacsora:

  • Csirkés saláta: 150g grillezett csirkemell sokféle salátával összekeverve, lenmag olajjal nyakon öntve, 3 szelet pufirizzsel elfogyasztva

Edzés után 1 kanál Iso Whey zero fehérje javasolt!
Letöltöm a cikket

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK