Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Legjobbak közé került a Lifestyle Day 2022 – “Együtt az evészavar ellen!” pályázatunk!

A PPH Media harmadik alkalommal szervezte meg a Doing Good CSR Award szakmai versenyét, hogy felhívja a figyelmet a céges társadalmi felelősségvállalás fontosságára, és lehetőséget biztosítson arra, hogy a vállalatok megoszthassák CSR-kampányaik tapasztalatait. Nagy öröm és fontos visszajelzés számunkra, hogy a legjobbak közé került a BioTechUSA Lifestyle Day & Charity 2022 – “Együtt az evészavar ellen!” című pályázatunk!

A 2022-ben hatodik alkalommal megrendezett BioTechUSA Lifestyle Day női inspirációs versenyünkön nem elég, hogy valakinek szép az arca vagy csinos az alakja, ugyanennyire fontos, hogy az illető miként jutott el oda, ahol most tart és ezzel hogyan inspirál másokat. A verseny minden évben egy fontos egészségügyi problémára hívja fel a figyelmet, melyet nemcsak adománnyal, de kiterjedt edukációs és figyelemfelhívó kampánnyal is támogatunk.

Tavaly az evészavar témaköre került a fókuszba és a legrégebben működő hazai felnőtt evészavar-központot, a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet Pszichoszomatikus Szakrendelőjét támogattuk. A kampányban szakértőként működött közre Dr. Babusa Bernadett klinikai szakpszichológus, adjunktus.

Az intézmény a mintegy 5 és félmillió forint összegű adományból egy önsegítő kézikönyvet tesz online, interaktív formában hozzáférhetővé az érintettek és családtagjaik számára, továbbá virtuális valóság szemüvegeket vásárolnak egy speciálisan az evészavaros betegek számára kifejlesztett szoftverrel együtt a terápiás kezelések támogatására.

Köszönjük a kampányban résztvevő minden kollégánk közreműködését, valamint szívből gratulálunk a Doing Good CSR Award finalistáinak és kategóriagyőzteseinek!