Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Rangos hazai díjat nyert a BioTechUSA kampányfilmje 

Első alkalommal díjazta az IAB Hungary a legjobb hazai reklámfilmeket, idén a BioTechUSA “Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű, nemzetközi piacokon is futó kampányvideója nyerte el a legjobb hosszú videóért járó különdíjat. Az elismerést Tóth Szabolcs, a BioTechUSA marketing vezetője vehette át. 

Az IAB Hungary (a nemzetközi Interactive Advertising Bureau szakmai szervezet hazai képviselője) Digitális Videó Munkacsoportja által meghirdetett “Év videós hirdetése” versenyen a hazai reklámpiac válogatott szereplőiből álló héttagú zsűri dönt arról, melyek voltak az év legkiemelkedőbb alkotásai. Fontos megjegyezni, hogy a díjazott munkák közül a BioTechUSA filmje volt az egyetlen, amely kreatív ügynökség bevonása nélkül, inhouse megoldásokra építve nyerte el a szakma elismerését.  

“Minden kampányunk esetén figyelünk arra, hogy ne csak a kereskedelmi, hanem a márka célokat is támogassuk, illetve fogyasztóink könnyen azonosulni tudjanak üzeneteinkkel” – mondta el a díj átvételekor Szabolcs. “Örülünk, hogy ez a nemzetközi kampány elnyerte a magyar zsűri elismerését és reméljük, hogy a szakmai díjakon túl fogyasztóink is megszólítva érezték magukat, hiszen Minden Mozgás Számít és Egy Shaker Megannyi Célt szolgálhat!” 

A film tavaly októberben, 6 európai kiemelt exportországban – Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Franciaországban és Szlovákiában – futott nemzetközi szinten online platformokon, Magyarországon pedig ezek mellett offline elemekkel is kiegészült a kampány.  

Köszönjük minden kollégánknak, aki részt vett a videó megalkotásában, illetve külön köszönet a Filmpartners csapatának, akik a produkciós feladatok ellátásával járultak hozzá ehhez az elismeréshez!