Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Válts velünk életmódot - 2. lépés

2016-02-01 10:14:00

2. lépés: Folyadékfogyasztás

Legfontosabb lépés az elegendő folyadék fogyasztás elérése, ami 30-40 ml/ttkg és ha komolyabb izzadás is történik (pl. szauna, nyár, komolyabb fizikai terhelés), az így elvesztett folyadékot ezen felül is érdemes pótolni.

Folyadék tekintetében a koffeintartalmú italok (kóla, zöld tea, fekete és maté tea, kávé, energiaitalok) vízhajtó hatásúak, így ezeket fogyasztása esetén kompenzálni kell a folyadékbevitelt.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/234/o_2.lepes_20160126112332.jpg

Ha a méregtelenítés, fogyás a cél, akkor javasolt a 40ml/ttkg-ot elérni.

Ha unod a víz ízét, néhány tipp:

  • citromos víz
  • lime vagy grapefruitlével ízesített víz
  • csipkebogyótea (hidegen áztasd ki!)
  • hibiszkusztea
  • gyógyteák (csak kúraszerűen fogyaszthatók!)
  • citromfű és/vagy menta áztatása vízbe (virgin moito jellegű)
  • gyümölcstea (hidegen vagy melegen is)
  • zöldséglevek (pl. cékla, búzafű, répa, uborka)

A legjobb, ha ezeket édesítés nélkül fogyasztjuk, ha mégsem megy, akkor eritrit vagy stevia segítségével fogyasszuk.

Irány a csap :)

Silye Gabriella

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

KÉRDEZD GABRIELLÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

Silye Gabriella TERMÉK TIPPJEI

FACEBOOK