Herkules edzésterv – hát

Herkules edzésterv – hát

Dwayne Johnson kőkemény edzésekbe kezdett a herkulesi izmok elérése érdekében. Végezd kitarzóan a gyakorlatokat és - ugyan filmfőszerepet nem ígérhetünk - garantáljuk izmaid látványos fejlődését. Sorozatunk negyedik, egyben utolsó részében a hát edzéstervét mutatjuk be!

 

Hát gyakorlatok

  • Húzódzkodás 4x
  • Egykezes evezés vagy fűrészelés 4 x 12, 10, 8, 8 ismétlés
  • Evezés géppel 4 x 10 ismétlés
  • Lehúzás szűk fogással 3 x 12 ismétlés
  • Kábeles evezés 3 x 12 ismétlés
  • Lehúzás kötéllel 3 x 15-15 ismétlés
  • Vállvonogatás 4 x 12 ismétlés, minden sorozat utolsó ismétlését 15 másodpercig tartani!

Herkules edzésterv- Dwayne Johnson hát gyakorlatok

Herkules edzésterv sorozatunk korábbi részeit is érdemes átolvasnod, ezekben Dwayne Johnson kedvenc gyakorlatait osztottuk meg sorra a váll-, mell- és karizmok megmunkálására.

Letöltöm a cikket

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK