TALÁLATI LISTA

Sérülés utáni rehabilitáció

Sérülés utáni rehabilitáció

Ismerd meg a BioTechUSA termékszakértői által összeállított termékcsomagot! Segítsd a gyógyulást és az újabb...»
5 tipp a derekad egészségéért

5 tipp a derekad egészségéért

Valószínű Te sem foglalkoztál soha különösebben a gerincoszlopod, a térdeid vagy épp a derekad épségével, és...»
Mire jó a kineziológiai tapasz és hogyan kell használni? Tanuld meg tőlünk!

Mire jó a kineziológiai tapasz és hogyan kell használni? Tanuld meg tőlünk!

Biztosan sokan láttátok sporteseményeken vagy akár az edzőteremben, hogy néhányan „össze vannak ragasztva” valamilyen...»
Táplálkozás az ízületek védelmében

Táplálkozás az ízületek védelmében

A táplálkozás oldaláról közelítve a kérdést, több étrendi összetevő, kiegészítő hozható összefüggésbe...»
A mozgás szerepe az ízületek védelmében 1. rész

A mozgás szerepe az ízületek védelmében 1. rész

Mozgásunk passzív szerveit alkotják a csontok és az ízületek. Szerkezetükre nagy hatással van a rendszeres sportolás,...»
Térdsérülések

Térdsérülések

A rendszeres mozgás számos ember és sportoló életét teszi szebbé, aktívabbá és biztosítja szervezetük tökéletesebb...»
A jégszauna hatásai

A jégszauna hatásai

Odakint most nincs igazán hideg, de könnyen lehet, hogy neked is kedved támad egy kis jeges mókára. Eltaláltuk? Akkor...»
A sportszív és kialakulása

A sportszív és kialakulása

A rendszeres mozgás hozzátartozik az egészséges életmódhoz. Legyen szó akár a fiatalabb, akár az idősebb korosztályról....»
Sportsérülések 2.rész

Sportsérülések 2.rész

Folytatjuk a Sportsérülésekről szóló cikkünket, melyet itt találsz. Ezúttal a szakadásokról, törésekről és...»
01

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

Zsírégető kalauz

Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb...»
Tovább...

Fehérje kalauz

A protein, vagyis fehérje elengedhetetlen a száraz izomtömeg fenntartásához és az izomnövekedéshez. Az alábbiakban...»
Tovább...

Hogyan lesz kockás hasunk nyárra?

A legtöbb ember, aki lemegy a konditerembe, vagy tervezi, hogy lemegy, elsődleges célul a kockás/lapos hasat tűzi ki....»
Tovább...

Mit együnk, mit ehetünk diétában?

A korábbi kérdéseitek alapján azt láttuk, hogy még mindig vannak kétségeitek afelől, hogy mire kell odafigyelni...»
Tovább...

Diétás étrendek

Fogyni szeretnél? Akkor az első alapvető feladat a táplálkozásod átgondolása.Meg kell határozni a napi kalóriaszüksélet...»
Tovább...

Alkattípusok, edzés és táplálkozás

Sheldon elmélete szerint 3 különböző alkatot különböztetünk meg: ektomorf, mezomorf és endomorf testalkat.  Miért...»
Tovább...

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Sokszor nagyon egyszerű oka van annak, ha nem megy a fogyás. Ugyanis nagyjából 90%-ban az étrendben van a hiba. Ne mondja...»
Tovább...

A kockás has titkai!

Nem a felülések számával van összefüggésben az, hogy kockás-e a hasad, kár ezt hinni. Bár a has könnyen regenerálódó...»
Tovább...

Az izomláz – tévhitek/igazságok, régi/új elméletek, megelőzés/kezelés

Hosszas gondolkodás után villant eszembe miről is írjak. Személyi edzői tevékenységem szinte hetente újra és újra...»
Tovább...

Gyakran Ismételt Kérdések a tömegnövelőkről

Mi az a tömegnövelő és miért jó tömegnöveléshez? Milyen eredményt lehet vele elérni? Hogyan kell szedni és mikor?...»
Tovább...