Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Együtt a sport erejével! – A BioTechUSA-cégcsoport 2022-es felelősségvállalása 

Számunkra a #TheFeelingOfSuccess nem csupán egy szlogen, hanem komoly felelősséget is jelent, ezért büszkék vagyunk rá, hogy 2022 év végéig összesen 33 kampány keretében 26 szervezetet támogattunk, több mint 169 millió forint összértékben. Meggyőződésünk, hogy akkor vagyunk a legsikeresebbek, ha minél többet tudunk visszaadni a közösségnek és képesek vagyunk nemcsak üzleti, de érzelmi szempontból is fontos célokra odafigyelni.    

Felelősségvállalási programunk főbb pillérei a hazai egészségügyi intézmények, dolgozóik és különböző egészségügyi célok segítése; a sport közösségkovácsoló erejével karitatív célok felkarolása; illetve értékteremtő és környezetünkben működő civil szervezetek támogatása. Ennek mentén 2022-ben számos edukatív és figyelemfelhívó kampányt valósítottunk meg, melynek köszönhetően párbeszédet építettünk olyan fontos témák köré, mint a sport szeretete, a férfiegészség megóvása, az endometriózis vagy az evészavar; üzeneteinket pedig 1000-nél is több közösségi,- és médiamegjelenés kíséretében milliókhoz juttattuk el. 

Hogyan történt mindez?  

Kattints és tekintsd meg összefoglaló animációs kisfilmünket, Kovács-Nyári Dia színésznő és jótékony nagykövetünk narrációjában: 

Átfogó felelősségvállalási stratégiánk keretében 2022-ben: 

  • 50 millió forint értékben adományoztunk készpénzt, kórházi felszereléseket és termékeket olyan egészségügyi intézményeknek, mint a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet, Bethesda Gyermekkórház, Semmelweis Egyetem, Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet
  • 20 millió forintos termék- és készpénzadományunkkal a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ukrajnai tevékenységét is segítjük, valamint felajánlottunk 500 db Prenatal magzatvédő vitamint a Minden Gyermek Egyenlő Alapítványnak, akik az újszülött gyermekekkel menekült édesanyákat segítik; 
  • női inspirációs versenyünk, a Lifestyle Day & Charity keretében 5 és félmillió forinttal támogattuk a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet Pszichoszomatikus Szakrendelőjét az evészavarok elleni küzdelemben. Az adományból az intézet önsegítő honlapot hoz létre, mely interaktív formában tájékoztatja, edukálja az érintetteket és családtagjaikat, továbbá VR szemüvegeket vásárol egy speciálisan a betegséggel küzdők számára kifejlesztett szoftverrel együtt a terápiás kezelések támogatására. 
  • a BioTechUSA NN Ultrabalaton Charity-n 60.000 ember bevonásával és a futás erejével közel 10 millió forint készpénz adománnyal járultunk hozzá beteg gyermekek gyógykezeléséhez; 
  • testvérmárkánkkal, a Scitec Nutritionnel közösen elindítottuk a ‘Légy Tökös’ kampányunkat, mely során dolgozóink és nagyköveteink segítségével hívtuk fel a figyelmet a férfiegészség megőrzésének fontosságára, 8 millió forintos támogatásunkkal 800 fő számára biztosítunk ingyenes PSA szűréseket országszerte a MentsManust Mozgalom alapítvánnyal karöltve; 
  • a környezetünkben élők támogatása és a jó szomszédi viszony fenntartása minden évben kiemelt prioritás számunkra, így idén is támogattuk a gyártó és logisztikai központunknak otthon adó Szada városát, ahol 600 nyugdíjast láttunk el vitaminnal, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzatával együttműködésben pedig előadóként és mentorként részt vettünk a kerületi üzleti és civil szereplőket összekötő Óbudai Üzleti Iskola eseménysorozatán;
  • közel 5 millió forint értékű termékadománnyal támogattuk a KórházSuli Alapítvány oktatási rehabilitációs programjában résztvevő 250 gyógyuló gyereket és az őket tanító önkéntes fiatalokat; 
  • a Budapest Bike Maffia csapatának segítségével több mint 200.000 db C-vitamint juttattunk el a nélkülözők számára, valamint a #TeamScitec sportolóival (Kathi Béla, Szmereka László, Lukács Barbara és Rakonczás Péter) és a cégcsoport önkéntes munkatársaival kiegészülve összesen 200 darab szendvicset állítottunk össze #JószívűTestépítők elnevezésű karácsonyi kampányunk keretén belül; 
  • szintén karácsonykor az #EgyüttAdunk! elnevezésű jótékony akciónkban nagyköveteink (Epres Panni modell, Ferentzy-Kiss Virág fitnesz világbajnok, Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető, Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő 2x Mr. Univerzum testépítő) fejenként több mint 400 doboz C- és D-vitamint adtak át és juttattak el személyesen az általuk kiválasztott szervezeteknek;
  • hagyományainkhoz híven tavaly decemberben is megtartottuk a karácsonyi cipősdobozgyűjtő akciónkat, melynek eredményeképpen közel 140 adományokkal teli ajándékcsomagot adtunk át a a Baptista Szeretetszolgálat számára. 

Nagy öröm számunkra, hogy törekvéseinket a szakma is elismerte, így 2022-ben patinás versenyek döntősei közé is bekerültünk: 

  • megjelentünk a Magyar Public Relations Szövetség és a Scale Impact közös CSR kutatásában, mely alapján adományozási tevékenységünket a hazai vállalatok viszonylatában a felső 10% közé sorolták;  
  • Elnyertük a Dreamjobs Példakép munkahely címet; 
  • a PREXA és a CSR DoingGood Award szakmai versenyeken a legjobbak közé kerültek felelősségvállalási kampányain. 

Köszönjük kollégáink és fogyasztóink támogatását, a szervezetek nyitottságát, márkanagyköveteink lelkes együttműködését. Fogjunk össze és idén is segítsünk együtt még több emberen!   

Az animációt készítette: Csikós Kornélia